Hned dva projekty vedené BPA sport marketing získaly ocenění na prestižní sportovně-byznysové konferenci Sport Alive. Mobilní aplikace Tipsport extraligy zvítězila v kategorii Nejlepší sportovní inovace, O Kapku lepší hokej se stal druhou Nejlepší partnerskou aktivací. Do short listu, ze kterých se vybírají vítězové, byly vybrány také sociální sítě Tipsport extraligy ledního hokeje.

Ambicí konference Sport Alive je ukazovat na dobré příklady v ekosystému českého, ale i slovenského sportu, kde je spousta pozitivních momentů – schopných lidí, úspěšných projektů a organizací. A právě mezi tyto projekty se nyní zařadily také naše projekty.

 

Mobilní aplikace Tipsport extraligy

1. místo v kategorii Nejlepší sportovní inovace

Mobilní aplikace hokejové Tipsport extraligy přináší inovace na úrovni nejznámějších sportovních světových lig, jako NHL nebo NBA. Jedná se zejména o práci s videy a pokročilými herními daty. V sezoně 2024/2025 přinesla fanouškům dvě hlavní novinky. 

První byly plně automatizovaná videa, která se na základě pravidel vyrábí a doručují pomocí umělé inteligence dle osobního nastavení fanouška. Pro práci s videy se využívá spolupráce se společností WSC Sports. Díky tomu se dotekem prstu přenášíte na další gól či třetinu, či na kartě hráče najdete všechny jeho góly a asistence. Tuto technologii aplikace TELH přinesla jako první subjekt v ČR.

Druhým prvkem je zobrazení živých dat. Práce téměř padesátky statistiků byla zúročena neustálým vyvíjením a zlepšováním vlastního analytického systému hokej.LOGIC. Nyní fanouškům nabízíme tato pokročilá analytická data formou, které budou rozumět a vysvětlí jim zároveň důvody, proč jeden či druhý tým vyhrál. Pomocí jasných grafických prvků mu pomůžeme pochopit, zda byla výhra postavena na precizní obraně, zazářil brankář, nebo se dařila střelba nad rámec očekávání. Co bylo zpočátku vytvářeno pro oči trenérů, nyní přenášíme fanouškům. Dělíme se s nimi o jedinečná čísla, které jinde nemohou vidět. 

Velké poděkování za tvorbu mobilní aplikace TELH patří také našemu technologickému partneru společnosti eSports.cz.

Mobilní aplikaci si můžete stáhnout v Google Play nebo App Store.

O Kapku lepší hokej

2. místo v kategorii Nejlepší partnerská aktivace

„O Kapku lepší hokej" je charitativní projekt, jehož cílem je propagace NF Kapka naděje a podpora dětí s poruchami krvetvorby, zejména s leukémií. V roce 2025 proběhl šestý ročník projektu a bylo vybráno 2 769 952 Kč, celkem za dobu trvání už přes 7,3 milionu korun. Rekordní byl také dosah kampaně a hero videa, na kterém jsme spolupracovali s idea makerem Zdeňkem Novotným a agenturou GO4GOLD. Velké poděkování patří rodině Dudových a všem zapojeným hokejovým klubům, fanouškům i médiím.

Před šesti lety vzniklo nečekané a výjimečné partnerství, jehož hlavním cílem není podpora sportu, ale pomoc nemocným dětem. Protože zatímco vybrat, zda své dítě dáte na hokej, či jiný sport, je čistě vaší volbou, zákeřná nemoc jako leukémie přijde jako blesk z čistého nebe a zasáhne celou rodinu. V rámci centrálního CSR projektu hledala agentura BPA sport marketing vhodnou platformu, která by spojila hokejovou komunitu pro dobrou věc, efektivně se využilo práv a mediálních možností díky naší spolupráci napříč hokejovým prostředím v čele s Tipsport extraligou.

Vhodného garanta této pomoci jsme našli v NF Kapka naděje, který svým zaměřením pomáhá nejen jednotlivým dětem, ale primárně nemocnicím ve formě vybavení a v oblasti výzkumu. Každý rok společně vybereme jednu nebo více konkrétních nemocnic, věcí či přístrojů, na které se zaměříme. Díky nim se pak u dětí může přesněji stanovit jejich diagnóza a dle toho nastavit co nejlepší léčba, případně navyšovat jejich komfort během nuceného pobytu v nemocnici. Pro každý ročník vybíráme dětskou tvář projektu, příběh konkrétní rodiny, která této zhoubné chorobě musí čelit a která se tak stává nedílnou součástí veškeré komunikace myšlenek projektu.

Sociální sítě Tipsport extraligy

Shortlist v kategorii Nejlepší sportovní obsah

Zatímco u většiny profilů sportovních lig převažuje sportovní zpravodajství, BPA sport marketing tvorbu ligového obsahu dlouhodobě staví na komplexním přístupu a 5 pilířích, kde kromě sportovního zpravodajství akcentuje zábavu, budování komunity, data a samozřejmě prezentaci partnerů. V sezoně 2024/2025 bylo výše uvedené zastřešeno pod subbrand EXTRALIFE, jednoduchá přesmyčka s odkazem na soutěž EXTRALIGA a obsahový koncept EXTRALIFE.

Pomocí tvorby obsahu je cílem fanouškům předat sdělení, že Extraliga je vzrušující součást životního stylu a budete si užívat zábavu nejen na stadionech, ale i na sociálních sítích. Vytváří se příběhy hráčů jakožto zajímavých osobností i mimo led, propojují se kluby na další komunity. Zkrátka fanouškem hokeje se může stát kdokoli prostřednictvím dalších témat v komunikaci, jako jsou emoce, respekt, rivalita, inspirace, být cool/trendy, sounáležitost.

K jednotlivým fázím sezóny je přistupováno odlišně, strategicky a tematicky se akcentuje jiný obsah. V základní části je zaměření hlavně na propojení extraligy/hráčů s různými sférami životního stylu, v play off jsou dávány do popředí zážitky a emoce fanoušků přímo na stadionech.

Sociální sítě TELH:

Tyto stránky využívají cookies
Cookies používáme, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek, tím pádem co nejlepší zkušenost při návštěvě. Svá nastavení cookies můžete později kdykoliv změnit. Další informace o Cookies
Nastavení
Na této stránce můžete nastavit souhlas pro jednotlivé účely generování a využívání souborů cookies. Další informace o Cookies
Zajišťují, že tyto stránky fungují správně a bezpečně na všech zařízeních.
Analytické cookies nám pomáhají sledovat návštěvnost a informovat o tom, jak návštěvníci využívají tuto webovou stránku v průběhu jejich návštěvy.