Vítěz Generali play off získá milionovou prémii! Co fanoušci?

Vítěz Generali play off získá milionovou prémii! Co fanoušci?

Základní část Tipsport extraligy je za námi, po dvou dnech volna se o pozornost přihlásí Generali play off. Startuje předkolem v pondělí 6. března, nový mistr bude znám nejpozději 26. dubna. Účastníci vyřazovacích bojů budou mít letos o motivaci navíc. Vítěz Masarykova poháru totiž získá prémii milión korun, poražený finalista polovinu. “Dlouhodobě jsem uvažovala o tom, že bychom měli nějakým způsobem ocenili týmy, které bojují v play off nejdéle. Peníze věnuje náš generální partner, společnost Tipsport,” říká Jana Obermajerová, předsedkyně představenstva společnosti BPA, jež je marketingovým partnerem Tipsport extraligy i českého hokeje.

Odměna pro nejlepší

Naprostou novinkou jsou zvláštní finanční odměny pro vítěze a finalistu závěrečných bojů. Vítěz play off od Tipsportu obdrží rovný milion korun. Poražený finalista si odnese půl milionu.
„O odměně pro ty nejlepší jsme už delší dobu uvažovali. Jsem ráda, že jsme našli pro tuto myšlenku podporu u generálního partnera“ dodala generální ředitelka BPA Jana Obermajerová.
„Domníváme se, že to ještě zvýší atraktivitu finálových bojů, a zároveň to bude jakási kompenzace pro ty, kteří vydrželi bojovat nejdéle a v play-off odehráli nejvíc zápasů. Kluby budou moci tyto nemalé prostředky využít například na rozvoj svého dorostu a mládežnického hokeje,“ uvedl vedoucí komunikace skupiny Tipsport Václav Sochor.

tiskovka

Tombola na další stadiony

Po úspěšném pilotu na brněnské Kometě se v dalších extraligových klubech rozjede stadionová tombola, díky níž si mohou fanoušci přímo na utkání přijít na zajímavé peníze, a ještě podpořit svůj klub. Diváci starší18 let si mohou za 50 korun koupit tiket do tomboly, celkový výtěžek se dělí napůl: 50 % částky získá vylosovaný výherce, druhá polovina jde na podporu neziskových aktivit klubu. Výše výhry tedy závisí na počtu prodaných tiketů, přičemž minimální výhra pro vítěze je 5 000 korun. Jenže už při premiérové hokejové tombole na zápase Komety Brno byl o tikety takový zájem, že si šťastný výherce ihned po utkání odnesl víc než 40 tisíc!
Každý si může zakoupit libovolný počet tiketů, a to jak před zápasem, tak v jeho průběhu. Celkem jich jsou v prodeji 2.000. Označené prodejce najdou diváci v prostorách stadionu a tikety si mohou koupit i na mobilní pobočce Tipsportu. Prodej tiketů je ukončen po druhé přestávce utkání, během třetí třetiny proběhne slosování a bude vyhlášen výherce. Ten se musí o výhru přihlásit do 10 minut po skončení utkání. Včera – v pátek 3. března – měla stadionová tombola své úspěšné premiéry na Spartě a v Třinci,
v průběhu play off se budou přidávat další kluby.

HOŘKÁ VOLBA

Nedílnou součástí letošního ročníku je také projekt Hořká volba, který hledá nejobětavějšího fanouška v každém z extraligových celků. „Dosud jsme našli deset fanoušků, kteří se doslova obětovali pro svůj milovaný klub. Projekt Hořká volba má propojit příběhy hokejistů a fanoušků ve všech regionech, kde se hraje hokejová extraliga,“ vysvětluje Marek Grabovský a zároveň prozrazuje, že celý projekt vyvrcholí na počátku května při vyhlášení Hokejisty sezóny, kde bude všech čtrnáct vybraných příběhů prezentováno.

RADEGAST INDEX DRAŽBA

Ani v letošní sezóně nebude chybět tradiční Radegast index dražba. Stejně jako v minulých ročnících i letos se do ní zapojí nejlepší Radegast index bojovník každého klubu. Ten do aukce věnuje jeden artefakt, o který svedou souboj fanoušci. „Každý z artefaktů bude mít svůj příběh. Fanoušci jednotlivých klubů pak v dražbě svedou bitvu nejen o cenný úlovek bojovníka, ale také o celkový částku celé dražby,“ podotýká manažer značky Marek Grabovský a na vysvětlenou dodává: „Celkový výtěžek z aukce získají fanoušci klubu, jehož artefakt byl vydražen za nejvyšší částku. Sumu pak Radegast rozdělí mezi fanoušky daného klubu a příslušné město či region, ve kterém podpoří některou z dobročinných aktivit.“ Aukce bude probíhat prostřednictvím SMS s podporou microsite Radegast index dražby, která k tomu bude spuštěna. Dražba začíná 20. března a končí 14. dubna.

TISKOVÁ KONFERENCE ZE ZÁZNAMU ČESKÉ TELEVIZE

Záznam tiskové konference si můžete prohlédnout na webu České televize.